perjantai 28. marraskuuta 2014

*mainos*

Nyt on pakko mainostaa, vaikkei oo käsketty. Koska olen tällainen hamsteri luonne, olen kerännyt Born Pretty Storen leimauslaattoja sitä mukaa kun uusia on valmistettu. Ehdin heti ensimmäisen sarjan tilata itselleni kun kymmenen leimalaattaa ilmestyi verkkokauppaan, ja sen jälkeen yhteistyön merkeissä minulta kysyttiin haluaisinko laatat ihan ilmaiseksi testituotteeksi. Harmillisesti siis ehdin ne jo tilata ja maksaa itse. Hätä ei ollut tämän näköinen. Pian heiltä tuli uusia laattoja 15 kappaletta. Niistä siis sain kymmenen laatan setin testiin, ja loput viisi ostin jälleen itse. Tässä on siis koko sarja, laatat 1-10 on ensimmäistä painosta, hieman kuviot on suurentuneet kun toista painosta tehtiin.
Sitten se mainos. Tänään 28.11 on julkaistu jälleen lisää leimalaattoja tähän sarjaan, ja kokonaan uutta sarjaa. Sähköpostiin sain asiasta tiedon, ja laatat on hyvässä alessa vielä näin alkuun.


Jatkoa alkuperäiseen sarjaan, laatat 26-35 9.99$ 
Uudet isommat laatat alessa 25.99$

Minä en hyödy klikkailuistanne lainkaan, enkä ole saanut mitään lahjuksia näiden mainostamisesta. Minua ei edes pyydetty näitä erikseen mainostamaan, mutta itselle tuli sellainen kutina että voisi olla muitakin laatoista kiinnostuneita, ja halusin tämän jakaa kanssanne. Tosiaan, loppukuu on vielä aikaa osallistua BPStoren 20$ lahjakortin arvontaan, jos seuraat heitä Instagramissa ja olet heidän bloginsa lukija.  Minun blogini lukijoille on olemassa alennuskoodi, joka näkyy tuolla oikeassa reunassa. Sitä voi käyttää BornPrettyStoressa ostaessasi normaalihintaisia tuotteita. Saat 10% alennuksen. Alekoodia voit käyttää ostaessasi samaan aikaan normaalihintaisia tuotteita ja alehintaisi tarjouksia.

4 kommenttia :

  1. Kiitos vinkistä! :) Pistinkin heti tilaukseen kun näytti olevan niin hyvässä alessa. :)

    VastaaPoista
  2. Kauniita laattoja oot saanut/hankkinu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. :) Mä oon ihan hamsteri näiden kanssa, on vaan valinnanvaikeus sitten kun lähdet miettimään mitä kynsille leimaisi... :D

      Poista