perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystävänpäivä

Minulla olisi tällainen vähän erilainen ystävänpäiväpostaus. En ole juurikaan juhlistanut varsinaisesti ystävänpäivää, yleensä meillä on juhlistettu vuosipäivää miehen kanssa. Tänään yhteisiä vuosia on takana tasan 17. Mutta tänä ystävänpäivänä minulla vain oli sellainen tunne että haluan lahjoa uusia ystäviäni, täältä blogimaailmasta ja kynsiharrastuksen parista. Niinpä aloitin askartelemalla aiheeseen sopivat ystävänpäiväkortit!
Vaaleanpunaisiin kuoriin eksyi mukaan vähän muuta kivaa vaaleanpunaista ja kynsiharrastukseen sopivaa juttua. Mutta ei niistä sen enempää, halusin esitellä vain tekemäni kortit. Minuakin muistettiin ystävänpäivänä, tässä haluan näyttää mitä minä olen saanut.
Sain mysteerikuoren jo viime viikolla ja ennalta aavistamatta sen avasinkin kun en tajunnut lainkaan että se oli tarkoitettu ystävänpäiväksi. Ihana eekku Eekun elämää blogista muisti minua ystävänpäivänä! Kiitos eekku!
Tällaisen kuoren sitten sain Fanilta, Fani's nails and life blogista. Itse asiassa kävin sen ihan itse nappaamassa henkilökohtaisesti kun jälleen eilen tavattiin pikimmiten. Kuinka moni uskoo että avasin sen vasta tänään? Niin, en minäkään uskoisi... Kiitos Fani-muru! <3

Sitten sain jälleen jotain tosi yllättävää, tai siis itse asiassa nyt osasin tätä odottaa ja halusin tämän teille jakaa tässä ystävänpäiväpostauksessa. Olen pitänyt viestittelemällä yhteyttä yhteen blogini lukijaan ja sain häneltä taas aivan ihanan paketin, katsokaa vaikka:

Jutskaillaan kaikesta kynsiin ja kissoihin liittyvistä jutuista ja sain kuulla että tällainen wishlist lakka olisi odottamassa uutta kotia, ja minä siis tietenkin halusin sille kodin tarjota, OPI My Very First Knockwurst! <3 Samassa paketissa sain myös ensimmäisen OPI avojuiceni ja tämän tuoksu, puhumattakaan väristä, on huumava. Samaan pakettiin tuli vielä pari foliorullaa, pelkäsin että omat ei ehdi matkata tänne Suomeen eBaysta ennen kuin lakkaushaasteessani koittaa päivä nimeltä Kynsifolio. Kiitos ihanalle Kaisulle! <3

Sitten haluan esitellä vielä vähän muutakin, ystävänpäivään sopivasti liittyvää! Osallistuin Mellan Like it. Love it!-blogin ystävänpäiväarvontaan, ja yllättäin voitin sen ja hyvissä ajoin ennen tätä virallista päivää palkinto oli jo luonani. Siis oikeasti, kenelle muulle tämä olisi muka sopinut tämän paremmin, minä olen niiiiiiiiin vaaleanpunainen hörhellys koko eukko ja tämä on ehdottomasti ihan lempivuodenaikani! Niin, tässä vielä se palkinto:


Eikös vaan oo ihan mun näköinen palkinto? Sitten tähän melkein loppuun vielä jotain ihanaa mitä olen tänään kokenut. Tänään olin Miraclen kynsistudion kanssa viettämässä Karvaisen ystävän päivää Tuuloksen Mustissa ja Mirrissä. Ihana kauppias Liisa halusi meidät rekkuilijat muistaa myös ystävänpäivänä ja toi meille kahvin kera tällaiset herkut jotka tarjoiltiin oikein halauksen kera, ja tämä on niin harvinaista että todellakin on ansainnut paikkansa blogissa!

Olenkohan nyt unohtanut jotakin? Näääääh, enkä ole, tietenkin muistan että lupasin illalla julkistaa arvonnan voittajan! Blogissani oli pieni arvonta joka päättyi tänään, voittaja on.............................................................Jenni, I don't think twice, I just do..-blogista!


10 kommenttia :

  1. Kivoja lahjoja olet sinäkin saanut ja muistinki että vaaleanpunainen oli sun mieleen joten siksi lahjani sen mukaisia.Onnea teille 17 vuodesta tekin sitten olette olleet nuoresta saakka yhdessä.Meillä tulee tänä kesänä 19 vuotta yhdessä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tässä on nyt puolet elämästä vietelty yhdessä. :) Ja todellakin, vaaleanpunainen on just mun väri! <3

      Poista
  2. Oi ihanaa kaikkea vaaleanpunaista olet saanut! Onneksi olkoon ja toivottavasti sinulla on ollut maailman paras ystävänpäivä! :) <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä seon ollut tänä vuonna merkityksellisempi sen oikeassa merkityksessä, ihania lahjoja saanut ja antanut uusille ystäville! <3 Ja kaiken oikeasti kruunasi vielä tämä voitto, niin mun näköinen paketti! <3

      Poista
  3. Voi että miten ihania paketteja oot saanu :) Ne on tullu ihan oikeaan osoitteeseen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin samaa mieltä, kyllä oli ihana äivä ja mieltä lämmitti! <3 :)

      Poista
  4. Tosi kivoja ystislahjoja oot saanut. :)
    Vastailinkin juuri s.postiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen oikein samaa mieltä. :) Maanantaina lähtee sinun pakettisi sitten postin matkaan, mutta voit laskea sen vähän niinkuin myöhästyneeksi ystävänpäiväpaketiksi kun arvonta päättyi siihen oikeaan päivään. ;)

      Poista
  5. Ihania lahjoja oot saanut :) Mäkin koitan tänään / huomenna viimeistään esitellä lahjat blogissa :) Me vietätään tänään 4 hääpäivää <3 Onnea myös teille <3!

    VastaaPoista
  6. Oon niin samaa mieltä. :) <3 Onnea teillekkin! :)

    VastaaPoista